piątek, 30 sierpnia 2013

Dawno o tym się dowiedziałam, test zrobiłam wczoraj

"Jesteśmy odpowiedzialni 
nie tylko za to, co robimy, 
ale także za to czego nie robimy" 
Molier

Wczoraj zrobiłam test Dynamiki Bogactwa
i dowiedziałam się, że jestem creatorem...wow byłam w szoku. 


Dziś jednak nie o tym, dziś o tym że rok temu usłyszałam o Dynamice Bogactwa i przez rok wynajdowałam powody dlaczego nie, głównym była kasa, za drogie...aż tak nie potrzebuje, przecież wiem jaka jestem. Fajnie byłoby wiedzieć, ale tyle zapłacić przecież sama dowiem się wszystkiego...jasne cały creator...za 5000 lat się bym może dowiedziała...zdałam sobie sprawę na szczęście, że ludzie tyle nie żyją,a elfem, żebym nie wiem jak bardzo chciała nie jestem ;)

Gdybym rok temu to zrobiła, albo wcześniej...myślę, że moja książka byłaby już wydana, a ja wiedziałabym co zrobić, żeby moja grupa w MLM się rozwijała dalej... i zrozumiałabym dlaczego mój biznes najlepiej się rozwija jak jestem na urlopie nad morzem... 
Wiem dlaczego siedziałam na etacie, w jakimś sensie realizowała się moja osobowość chociaż za śmieszne pieniądze, ale jednak się realizowałam.
Zastanów się ile szans na szybszy Twój rozwój jest obok Ciebie, a Ty nie robiąc tego dalej z uporem maniaka idziesz w labiryncie ślepą uliczką z uporem maniaka napierasz na ścianę licząc że się... no właśnie co? rozstąpi, wyparuje? 

Wystarczy się rozejrzeć douczyć poznać siebie i iść właściwą drogą. Kiedy idziesz swoją drogą nie męczysz się tak jest łatwiej, działasz w zgodzie ze sobą i sprawia Ci to przyjemność. Czasami nie robiąc nic, nie zmieniając nic, nie podejmując działania tak naprawdę robisz sobie krzywdę.

 Jako creator potrzebuje w teamie supportera jeśli znasz kogoś takiego, albo sam taki jesteś zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz