poniedziałek, 28 października 2013

Wybieranie szablonu wordpressa...

Muszę zmienić szablon w swojej stronie na wordpressie, ponieważ w pierwszym nie zwróciłam uwagi, że w tytułach nie mam polskiej czcionki, ani w menu, ani w nagłówkach. Teraz zmieniam szablon i ciągle coś. W jednym szablonie jest super tło w innym rewelacyjny układ, inny ma coś jeszcze.... 
Można napisać ... CREATOR  wybiera szablon.... 365 dni później creator tworzy własny szablon ;) Polecam test Dynamiki Bogactwa może zaoszczędzić wiele Twojego czasu. Mam wrażenie, że kilka lat gdzieś wędrowałam pod górkę w zupełnie innym kierunku, teraz wszystko jest prostsze i jaśniejsze. W każdym razie pewnie najbardziej interesuje Cię jak to jest z szablonem wordpressa ...jak z każdą stroną i blogiem wybieranie, zmienianie, testowanie, wybieranie, zmienianie, testowanie. Jeśli masz cierpliwość zrób to sam/ sama jeśli nie, zleć komuś.

Czasem nauczenie się wszystkiego zajmuje wiele czasu i zwyczajnie szkoda życia. Jak spotkam kogoś komu będę mogła zlecić takie rzeczy i zrobi to tak, że ja lepiej bym nie zrobiła, to z pewnością z przyjemnością zapłacę za taka usługę. Póki co stracę troszkę czasu na wybranie najlepszego układu teksu na stronce.
 Jeśli masz ochotę obserwować moją naukę wordpressa zapraszam na stronę http://pasjazycia.com.pl/ .  Blog i cała strona poświęcona będzie mojej pasji jaką jest życie i póki co możesz rozumieć to jak chcesz. Myślę, że za pół roku do roku zrozumiesz dlaczego tak :) Póki co strona się tworzy. Po kolei uczę się dodawać widgety,  sprawdzać SEO. Trochę błądzę po omacku bo na szkolenie z wordpressa które odbywało się w moim mieście z dotacji unijnych musiałam  mieć zgodę mojego pracodawcy, który był daleko stąd wtedy, a ja potrzebowałam pismo na wczoraj. Kolejny argument przemawiający za tym, że najlepiej pracować u siebie.

 Jak wiesz Polak potrafi więc się uczę sama i potykam się o każdy próg, jak dziecko uczące się chodzić, póki co sprawia mi to frajdę, a nie znalazłam nikogo komu mogłabym to zlecić i kto zrobiłby to tak jak ja chce :)
Jeśli chcesz możesz wybrać się ze mną na wyprawę pt : oswajanie wordpressa i towarzyszyć mi w tej drodze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz