niedziela, 10 marca 2013

Kobieta, Mężczyzna, Relacje

W ten weekend mieliśmy kolejne okazje do świętowania Dzień Kobiet w piątek i niektórzy uznają że Dzisiaj Dzień Mężczyzn. Moim zdaniem to jednak 4 kwietnia.
Co to ma wspólnego z e - biznesem? Masz jakiś pomysł?

W każdym biznesie obojętnie czy to tradycyjna firma czy internetowa najważniejsze są relacje. Relacje z klientami, z współpracownikami itd. Ósmego marca mój znajomy robił test. Zadawał kobietom pytanie czy lubią dostawać prezenty. Oczywiście od razu na twarzy pojawiał się "banan" i rozmowa robiła się sympatyczna. Nie miałam odwagi zrobić tego samego testu z mężczyznami. Powszechnie wiadomo, że kobiety i mężczyźni się różnią. Z racji istnienia dużej ilości zaprzyjaźnionych, szczerych osobników płci przeciwnej wiadomo co większość Panów by pomyślała ...
Apropos różnic. Moja przyjaciółka ostatnio stwierdziła, że Kobieta to jest taka istota która musi mieć wszystko proste w obsłudze i skuteczne w stosowaniu. Pomyślałam, że to genialne zdanie. Kobiety szukają takiego biznesu, który będzie prosty (one sobie go oczywiście skomplikują) i efektywny. Kobiety podobno maja mniejszy mózg, natomiast wynika z tego fakt, że szybciej myślą. Niektórym wydaje się to niemożliwe ;)
Ostatnio proponowałam biznes kilku znajomym. kobiety od razu podjęły decyzję, mężczyźni nadal myślą.... 
Dziś gdzieś usłyszałam, że do mężczyzny trzeba mówić Zrób to Teraz. Od razu przetestowałam na 17- to letnim synu, zadziałało genialnie. Powiedziałam stanowczym głosem: Wyłącz komputer teraz. Potem musiałam powtórzyć, że nie jak skończy grę czy rozmowę tylko teraz czyli natychmiast. Zadziałało
Ciekawe czy w biznesie mężczyźni też tak wszystko odwlekają? A może odwlekają tylko to czego nie lubią?
W każdym razie wszystkie osoby, które zapiszą się na newsletter otrzymają ode mnie prezent. Jest już uśmiech na twarzy? W dodatku prezentem będzie mój świeżutki e- book pt Zacznij działać teraz. Proszę Was jednak o chwilkę cierpliwości potrzebuję kilku dni, aby przelać go z głowy na papier :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz