sobota, 23 marca 2013

Nie mam czasu...tak straciłam 3 lata...

Jak bardzo cenisz swój czas? 
Mam wrażenie, że większość ludzi cierpi w tej chwili na chroniczny brak czasu. Przynajmniej tak mówią i tak sądzą. 

Każdy z nas ma dobę, która trwa 24 godziny i nie chce być dłuższa. W tym czasie wykonujemy swoje obowiązki związane z pracą, z rodziną, z mieszkaniem czasu wolnego  zostaje niewiele, a przecież chcemy mieć czas dla swoich bliskich.

Powiem Ci jeszcze jedną najważniejszą rzecz...czas jest cenniejszy od pieniędzy...

Zgadzasz się ze mną? Jeśli stracisz pieniądze, możesz je odzyskać, jeśli stracisz czas, niestety nie cofniesz go nigdy. Moim zdaniem jest bardzo ważne, aby swój czas inwestować jak najmądrzej. Jak to robić?

Kiedyś zastanawiałam się nad rozwojem biznesu przez Internet. Zarzuciłam jednak ten pomysł. Przeraziły mnie statystyki. W realnym spotkaniu efekt jest z 10 osób w Internecie trzeba dopisać jedno zero. Czyli potrzebujesz 100 osób. Wydaje się więc, że 10 razy więcej pracy.

Jeśli ktoś Ci mówi, że da się zarabiać nic nie robiąc, to nie mówi prawdy. Tak nie ma nigdzie. Można co prawda najpierw  się napracować, a potem czerpać z tego profity, ale też jest to praca tyle że wykonana wcześniej, a zyski są odroczone. Tak wygląda właśnie e - biznes. 

Gdybym 3 lata temu podjęła inną decyzję i zainwestowała swój czas w Internecie, teraz "jechałabym na autopilocie". Skoro jednak podjęłam inna decyzję, rozwinęłam biznes gdzie indziej, też są z tego korzyści. Nie były to zupełnie stracone lata. Dużo więcej potrafię, wiele wiedzy da się zastosować w Internecie. Natomiast nadal moje zarobki są mniejsze niż bym chciała. Zwłaszcza wtedy, kiedy jakiś wirus dopada mnie, albo moje dziecko i muszę siedzieć w domu. Najpierw tydzień umawiam spotkania. Potem je w jeden dzień odwołuję bo okazuje się, że nijak z domu wyjść nie mogę i biznes stoi w miejscu, albo zniecierpliwiony "kładzie się".

Teraz postanowiłam zainwestować czas w Internecie.  Chcę mieć pracę, na którą mniej będzie wpływał mój stan zdrowia, czy stan zdrowia moich dzieci. Chcę też mieć możliwość, nie przebywania wśród ludzi wtedy, kiedy wszyscy chodzą kichający i kaszlący bo muszą do pracy na etat. Zdrowie jest wartością równie cenną jak czas i trzeba o nie dbać bardziej niż o pracę. Pracę o wiele łatwiej odzyskać niż zdrowie. Mam rację?

No dobrze zdradzę Ci jeszcze jeden sekret, takie nagłe olśnienie. Jak teraz nadrobić te 3 lata? Co zrobić, aby szybko naprawić konsekwencje tamtej decyzji? Postanowiłam znaleźć ludzi, którzy się znają na temacie. Najlepsze autorytety w branży i zrobić wszystko, żeby chcieli się ze mną dzielić wiedzą.

Kiedy człowiek wie czego chce, to życie często mu daje odczuć: "mówisz i masz" Trafiłam do takiego zespołu. Korzystam z najlepszych szkoleń, od najlepszych ludzi w Polsce w E- biznesie. Dodatkowo zupełnie przypadkiem otrzymałam "turbo doładowanie" w postaci genialnego programu partnerskiego. Mało? To jest jeszcze jeden bonus. Program fitness. Genialny!!!! Oszczędza mój czas, a dba o zdrowie i sylwetkę. No i rzecz jasna o mój portfel. Wszystko jest tak jak być powinno: ja chudnę; portfel się pogrubia i czuję się rewelacyjnie.

Jeszcze nie mam czasu na przyjemności, jeszcze pracuję nad moją maszynką do zarabiania pieniędzy, jeszcze dostrajam autopilota do moich potrzeb i do mojej osobowości. 

Jeszcze walczę ze swoim perfekcjonizmem, który mnie bardzo blokował. Gdybym czekała aż się nauczę wszystkiego i zrobię to idealnie, nie ruszyłabym nigdy. Więc mam świadomość  wszystkich swoich błędów lub większości i naprawiam je na bieżąco. Pamiętam przecież, że błędów nie robi ten, kto nic nie robi.

Na jednym ze szkoleń u Michała Wawrzyniaka usłyszałam o zeszycie (notesie) do zapisywania sukcesów i wtop. Działa genialnie polecam każdemu. Każdy sukces i każdą wtopę zapisujesz i...masz siłę iść do przodu.

Chcesz więcej informacji bezpośrednio na maila? Zapisz się:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz