środa, 6 marca 2013

Poszukiwanie Przepisu na E-Biznes

Witaj!
Miło, że tu zaglądasz. Wczoraj wymyśliłam, że wielu ludzi zapewne chciałoby dostać przepis jak zarabiać w Internecie. Zgadza się?
Ja pracuje na etacie i czasem mam dość. Wiadomo jak to wygląda. Pracę dostajesz jak masz szczęście , ja miałam dostałam umowa na tzw czas nieokreślony. Co roku słyszę "nie wiadomo co z nami będzie za rok". I cała prawda wyszła na jaw. Moja stała praca, wcale taka stała nie jest.  Do tej pory miałam szczęście, wchodziłam z CV i w pierwszym miejscu zwykle dostawałam pracę. Czasem na czas określony, ale zawsze. Po kilkunastu latach pracy w zawodzie mam masę doświadczenia i umiejętności, szanse na zwiększenie zarobków? Były. Rozpoczęłam starania o awans, po 2 latach byłam bardzo blisko celu.... Jednak wydarzenie losowe, długi pobyt w szpitalu i informacja: trzeba szybko wracać do pracy i dokończyć, albo trzeba będzie zaczynać od początku. Nie byłam w stanie wrócić do pracy 2 lata starań mogłam wrzucić do kubła na śmieci. Uznałam że nie warto poświęcać, tak dobrze czytasz poświęcać 3 lat dla 500 zł podwyżki. Pomyślałam, że poszukam innych sposobów. Szukałam czegoś w Internecie, ale tyle oszustw i mój sceptycyzm, potem pogorszenie widzenia...nie znalazłam. Natomiast zaczęłam budować biznes  we współpracy z pewna firmą w systemie MLM i już mam swoje 500 zł miesięcznie, a nawet więcej, pracując jeden dzień w tygodniu. Wielu ludzi szuka przepisu, magicznego sposobu, który jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki odmieni ich życie. Muszę Cię rozczarować. Tak dobrze nie ma.

Nawet doświadczeni marketerzy e- biznesu mówią, że nie ma jednego sposobu, który zawsze zadziała. 

Współpracując z firmą MLM nauczyłam się jednego. 

Najważniejsze to mieć DOBREGO LIDERA, który powie co robić i jak, co działa, co jest wypróbowane. Kogoś od kogo można się uczyć krok po kroku wszystkiego.

Wtedy tylko wdrażasz gotowca, a w sumie kilka. Sprawdzasz, który działa i masz swój własny, indywidualny sposób na biznes i rozwój.
To trochę tak, jak z przepisami kulinarnymi jest ich w sieci mnóstwo, ale nie każda potrawa wychodzi i nie każda nam smakuje. Czasem nie mamy narzędzi jak np moja sąsiadka miksera. Oczywiście zupełnie nie chodzi mi o mikser. Czasem nie mamy narzędzi do promocji w Internecie profesjonalnych bo firma ich nie przewidziała. Ostatnio stwierdziłam, że 1000 zł miesięcznie fajnie mieć dodatkowo, ale tak naprawdę to ja potrzebuję pracy w Internecie, która pozwoli mi nie wychodząc z domu utrzymać siebie i rodzinę. Otworzyć firmę i opłacić wszystkie podatki i ZUSy z tym związane. Tego właśnie szukam. A może już znalazłam?

Tym chcę się podzielić z Wami. 

Poszukiwaniem przepisu na e- biznes. 

Zapraszam do zapisania się na darmowy Newsletter, aby bezpośrednio na maila otrzymywać ważne informacje.
Pozdrawiam i do poczytania :)

"Zrób pierwszy krok w wierze. Nie musisz widzieć całych schodów. Wystarczy zrobić pierwszy krok" -Martin Luther King



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz