niedziela, 16 czerwca 2013

Jak stworzyć stronę, która przyciąga czytelników?

Witaj :)
Ostatnio dostaję masę komentarzy z poradami jak poprawić moją stronę i oczywiście reklamą stron własnych. Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radzę. Na moim blogu powinno być więcej zdjęć i grafiki. Pracuję nad tym. Jednak jestem osoba bardzo etyczną i dbam o prawa autorskie. Strony z darmowa grafika są, ale nie zawsze jest to taka grafika jakbym chciała, stworzenie własnej zajmuje czas, więc jest jak jest. Co do komentarzy, z pewnością opublikuję te które będą zawierały treść, nie puste pochlebstwa typu strona super wrócę tu i wejdź do mnie. Przepraszam za szczerość. Niestety jestem szczera, a nie miła i raczej nie będę tego zmieniać. No dobrze, ale nie o tym dziś.

Czytam ostatnio Joe Vitale i wybieram cenne wskazówki. 
Polecam wszystkim anglojęzycznym komentatorom :)

Jak powinna wyglądać Twoja strona, aby czytelnicy chcieli ją odwiedzać?

Ważne jest, aby pobudzała emocjonalnie, a nie tylko intelektualnie.

Powinna powodować, że nie zastanawia się człowiek czy kupić to co masz dla niego, ale jak to zdobyć i sprawić by najlepiej jemu  służyło.

Wiadomości najlepiej  kierować nie do rozumu lecz do wewnętrznych pragnień i emocji.

Subtelnie powinna wpływać na czytelnika...i budować momentum emocjonalne w miarę czytania.

Czytając Twoja stronę człowiek powinien prowadzić ze sobą dialog wewnętrzny i wyobrażać sobie POZYTYWNE REZULTATY. które mogą być jego udziałem.

Spraw, aby Twoja strona była jednocześnie wiarygodna, inspirująca i motywująca.

Powinna tworzyć u czytelnika w głowie jasny i żywy obraz rezultatów.

Mam nadzieje, że to pomoże. Pamiętaj wiedza to jedno a umiejętność zastosowania jej w praktyce należy do Ciebie i jest najważniejsza.


1 komentarz:

  1. My brother suggested I might like this website. He used to be
    totally right. This put up truly made my day. You cann't believe just how so much time I had spent for this info! Thank you!

    Feel free to visit my webpage; diets that work fast for women

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz