piątek, 14 czerwca 2013

"O tym lekcja ta..."

Mój syn mówi do mnie: "Mamusiu musimy być bogaci bo rodzice mojej dziewczyny, chcą dla niej bogatego chłopaka". Czego się nie robi dla dziecka. Już zaparzyłam czarną, słodką i gorącą kawę z wanilią i idę pracować nad pierwszym milionem, a potem przygotuje test dla przyszłej synowej, czy potrafi gotować sprzątać, zajmować się dziećmi kochać i dbać o dobre relacje w związku bo pieniądze nie są najważniejsze.
No właśnie tak byłam wychowana, że trudno mi zaakceptować że chcę być jednak materialistką. Dziś rozmawiałam z moim przewodnikiem duchowym hmmm zabrzmiało dziwnie...w każdym razie z mądrą kobietą z niesamowitymi zdolnościami i ona powiedziała: "Nie przejmuj się, dopóki żyjemy w świecie materialnym, trzeba się pogodzić, że materialne potrzeby mamy, To nic złego dla rozwoju duchowego."
No właśnie biznes to nie tylko cele biznesowe i już. Harmonijny rozwój duchowy i rozwój osobisty są warunkiem osiągnięcia sukcesu w biznesie. Nie osiągniesz nic bez równowagi.  

Brian Tracy mówi, że zanim zaczniemy działać biznesowo powinniśmy uporządkować swoje sprawy zdrowotne i rodzinne bo inaczej istnieje zwiększone ryzyko porażki. No właśnie ja zaczynem od końca. Zdrowie... wynalezienie sposobu leczenia zajmie więcej czasu niż biznesu przynoszącego miliony. Związek, poszukiwanie drugiej połowy zajmuje ludziom lata. Czy mam w związku z tym stać w miejscu biznesowo? No jasne, że nie zdaję sobie sprawę, że  nie będzie łatwo, ale kto powiedział że życie jest łatwe :)
Zastanów się czy masz ten sam problem który mam ja? Czy tez rozwijasz biznes, a gdzieś w środku uważasz że pieniądze nie są najważniejsze.... póki tu żyjemy nie ma nic złego w zarabianiu dużych pieniędzy i trzeba to sobie uświadomić, żeby odnieść sukces.

  Podobno myślenie resetuje się najlepiej, kiedy się zaśnie (tak mówi moja dawna uczennica, która dołączyła do grona moich serdecznych i najlepszych przyjaciół), więc życzę Ci snów oczyszczających ze złych myśli i blokad w osiąganiu celów.
Na dobranoc piosenka z bajki jednej z ulubionych: 
 
Bajki są dla mnie niesamowicie motywujące 
i wprawiają w genialny nastrój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz