środa, 19 czerwca 2013

Mój pierwszy filmik

Dziś nagrałam swój pierwszy 30 sekundowy filmik, korzystając z animoto. Fajna zabawa, chociaż jak to w darmowych programach ograniczone. Myślę jednak, że fajnie się sprawdzi na Fanpage . 

Czasem przeraża mnie ile rzeczy mam jeszcze do zrobienia, że brakuje mi doby, a upały nie pomagają dziś od 13 do 20 w moim mieszkaniu było 35 stopni, do tego moje dzieci zażyczyły sobie pizze domowej produkcji, więc dołączył gorący piekarnik i parująca ukropem zmywarka...i na co komu sauna ;)

A mój 1 filmik jest tutaj :) Zdjęcia oczywiście moje autorskie ech miałam podpisywać :)


Try our video maker at Animoto.


 Daj zna jeśli potrzebujesz pomocy w zrobieniu takiego filmiku chętnie pomogę. Udanej zabawy :)

1 komentarz:

  1. Fajny filmik, śmiga i daje do myślenia :)
    Dużo mocy twórczej życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz