poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zdobyłam doświadczenie :)

Czasami osiągasz wszystko to o czym marzysz, a czasem sukces jest częściowy, albo zdobywasz... doświadczenie.

Kilka lat współpracy z MLM dało mi pasywny dochód. Jednak jego wysokość stanowi jedynie 25% tego czego potrzebowałam. Powinnam się poddać? Powiedzieć, że przegrałam? NIGDY W ŻYCIU!
Osiągnęłam już 25 % i doświadczenie. Wyciągnęłam wnioski i czas rozwijać się dalej. Zmienić coś w sobie i w działaniu.

Wiem nad czym muszę popracować i dzielnie nad tym pracuję. 
Postawy nie zmienia się z dnia na dzień, ale z dnia na dzień można zdobyć wiedzę jak się zorganizować, żeby Twoja doba była dłuższa. Więcej dowiesz się już niedługo :)

A ja dziękuję fantastycznym ludziom, których spotkałam na mojej drodze, dzięki którym mogę się rozwijać i zmieniać moje życie na lepsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz