czwartek, 6 czerwca 2013

Pytasz teoretyków czy praktyków?

Witaj :)
Ostatnio wpadłam w jaki wir zajęć etat, nauka nowych rzeczy, rozwijanie biznesu, MLM którym zajmuje się od jakiegoś czasu, mój starszy syn wybierający właśnie profil rozszerzeń w liceum, młodszy zaczyna treningi piłki nożnej. 

No właśnie mój starszy syn ma wybrać, zdecydować się na kierunek rozszerzeń już teraz, a on kompletnie nie wie co chce robić i nie wie jakie są możliwości. Jak wiadomo relacje z rodziną są bardzo ważne więc trochę siedziałam z nim i szukaliśmy w necie co po czym, wymagania na studia itd. 

Mój syn niestety ma kiepski przykład. Mama skończyła 2 kierunki studiów, masę kursów i likwidują zakład pracy i zawód. To jest tak zwana praca na umowę na czas nieokreślony, niby najbardziej stabilna bo w budżetówce. Kilka ustaw... dziękujemy dzieci upośledzone będą się uczyć w szkołach masowych razem ze zdrowymi rówieśnikami. 

Kiedy tak samo wprowadzono gimnazja ludzie którzy nie pracowali w szkole uznali, że tak jest dobrze, nie słuchali ludzi którzy się na tym znają i mamy gimnazja ...mój starszy syn już skończył, a z młodszym...zrobię wszytko co mogę żeby nie poszedł do masowego gimnazjum.  
Tak to jest jak teoretycy nie słuchają praktyków. 

Dlatego jak rozmawiam o biznesie słucham ludzi którzy go robią, a nie ludzi, którzy uważają że to niemożliwe chociaż nigdy tego nie robili i się na tym nie znają. 

Ostatnio przyjaciel czytając mój opis na GG stwierdził ze to jaka ściema , że nie można zarabiać w Internecie 2000$ miesięcznie. Odpowiedziałam mu, że to w co on wierzy to jest jego sprawa i mi nic do tego. Ja znam tych ludzi i wiem, że tyle zarabiają, więc uczę się od nich. On może się przyłączyć, albo nie, w końcu to jego życie i jego wybór.

Ja osiągnę sukces w tym biznesie bez względu na to czy moi przyjaciele się do niego przyłączą czy nie. Jasne że lepiej pracuje się z przyjaciółmi, ale obcy ludzie z sieci tez staja się po pewnym czasie przyjaciółmi zwłaszcza jeśli się razem buduje biznes. 

Po tym opisie GG mi się chciało urwać więc wykasowałam na jaki czas tekst o pytaniu mnie ;) W każdym razie mój syn uważa że jemu nie są potrzebne studia bo on będzie pracował w Internecie jak ja i do tego żadne studia nie są potrzebne. Stąd moja walka z czasem...sporo czasu zajmują mi rozmowy i tłumaczenie, że dobrze wybrana szkoła pomoże mu w biznesie. 

Zostaw komentarz i daj znać kogo Ty prosisz o radę w trudnych sprawach. 

Czy z popsutym autem radzisz się rodziny i przyjaciół? Pytasz ich  jak je naprawić? Czy jedziesz do mechanika?

2 komentarze:

  1. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to
    my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Also visit my website :: microsoft registry cleaner

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello everyone, it's my first go to see at this website, and paragraph is actually fruitful in support of me, keep up posting these content.

    My weblog ... diet plans that work fast

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz