wtorek, 18 czerwca 2013

Twój kanał na Youtube

Witaj dziś o kolejnej metodzie promocji Twojego e- biznesu

Obojętnie jaką firmę prowadzisz, czy są to usługi czy sprzedaż produktów. powinieneś dać się poznać swoim klientom. Możesz rzecz jasna ich odwiedzać w ich biurach, dziennie takich rozmów odbędziesz kilkanaście zapewne. 

Mam dla Ciebie jednak inny sposób, który zaoszczędzi Twój czas i pieniądze na benzynę.  Załóż swój kanał na youtubie nagraj swoje wideo w którym przedstawisz siebie i swoją firmę. Również oferta sprzedaży nagrana w formie wideo, czy taki prezent za zapisanie się na Twoją listę przyniesie Ci lepsze efekty niż czysty tekst. 

Ja założyłam już swój kanał, jestem na etapie sprawdzania która kamera i który mikrofon nie śnieży i nie szumi. Dziś kurier przyniósł mi podkładkę chłodzącą po laptopa mam nadzieję że pomoże mojemu buczącemu wentylatorkowi. Ostatnie filmiki które nagrałam buczą i śnieżą. Mimo tego, że troszkę czasu zajmuje przygotowanie pierwszego wideo potem już idzie jak z płatka :) 

Zachęcam serdecznie. Jeśli potrzebujesz mojej pomocy w kwestiach technicznych zapraszam do zakładki kontakt.

Mój znajomy zakładając bloga powiedział, że on nie potrafi pisać bloga. Zaproponowałam, żeby zrobił wideobloga i nagrywał swoje posty. Po wklejeniu pierwszego wideo nawet nie bardzo reklamowanego ilość odwiedzin bloga miał taka jak ja po 2 tygodniach. Warto? 
Tu możesz zobaczyć blog Jacka
 A Tobie życzę powodzenia w nagrywaniu Twoich filmików.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz