poniedziałek, 24 czerwca 2013

Sposób na Twój brak czasu

Ostatnio zastanawiałam się jak sobie poradzić ze zmorą pt "brak czasu". Odpowiedz jak zwykle pojawiła się nieoczekiwanie. 

Najpierw szkolenie z planowania. I ..Eureka złodziejem mojego czasu jest mój strach czy obawy i odwlekanie działania ważnego, oraz mój program pocztowy przerywający mi ciągle "masz wiadomość". Oczywiście doba tez za krótka jest.

Lubię wiedzieć że ktoś napisał jak siedzę w kuchni pół dnia, ale kiedy pracuję już niekoniecznie. Moje dzieci też mają najwięcej spraw kiedy ja mam ważną rozmowę. 

Czy wiesz że takie przerywanie obniża Twoją efektywność o 30 % więc wyłącz rozpraszacze, albo pracuj intensywnie wtedy kiedy jest ich mało.

A gdybym tak pojechała na wakacje, a reklamy
i promocje mojej struktury w biznesie robiłyby się same? 


Mmm marzenie prawda? Ale wiesz co? 
wspólnie możemy wymyślić rozwiązanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz