piątek, 28 czerwca 2013

Jedna firma czy kilka?

Kiedyś ktoś mi powiedział:
 "Nie zakotwiczaj statku na jednej kotwicy, ani życia na jednej nadziei" 
No właśnie jakiś czas temu, zaczęłam współpracę z firmą MLM , wydawało mi się że nie mogę już nic więcej bo nie pogodzę wszystkiego.
Potem zmiany w firmie, które nie do końca mi się podobają i plan zrealizowany w 25 %..

Nawet w tej firmie mówili że biznesu nie buduje się na 1 nodze tylko najlepiej na 5 - 6
 Teraz zmieniłam podejście. Poszukałam tego co jest zgodne ze mną  i z moja pasją.

Na pewno jako nauczyciel z 13 letnim stażem, w tym 9 lat nauczania informatyki i technologii informacyjnej, nadal chcę uczyć, ale teraz ludzi dorosłych, praktycznych umiejętności, które pomogą im zmienić życie i zarabiać pieniądze na godne życie.
 Więc teraz będzie to się nazywać - coaching, a nie zatrudniona na stanowisku nauczyciela.

Kocham życie od 3- 4 lat bardziej niż kiedykolwiek, więc interesuje mnie wszystko co dba o zdrowie i poprawia jakość życia. Więc branża welnness, fitness, naturalne metody leczenia, a także branża dietetyczna i medyczna.

Uwielbiam mozliwość pracy przez Internet i nadal moja pasja jest wykorzystanie komputera i Internetu do zarabiania pieniędzy z każdego miejsca na ziemi.

Poszukałam biznesów i programów partnerskich, aby zacząć od tego co wymaga najmniej inwestycji finansowych i jak najwięcej się nauczyć. Biznesy są 4, na 4 nogach to nawet solidny stół stoi, więc myślę że wystarczy, potem sa jeszcze 2 moje produkty, ale wymagają większych inwestycji, więc poczekają rok.

Moj plan jest na 20 lat, podzielony na to co po 10 latach i po 5 ma być..Wybrane są rzeczy najważniejsze na najbliższy rok i podzielone na 12 miesięcy, każdy miesiąc na tygodnie, a każdy tydzień na dni i godziny.  Tak, aby każdy dzień przybliżał mnie o krok do celu rocznego, 10 letniego i 20 letniego.

Warto planować swoją pracę i swój statek zakotwiczać porządnie. 

Warto też mieć zaprzyjaźnionych ludzi, współpracowników, z którymi dobrze się pracuje w każdym biznesie.

I oczywiście rodzinę, która jest motywacją i daje siłę kiedy jest gorszy dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz