niedziela, 2 czerwca 2013

Posłuchaj siebie :)

Czasem mówimy wiele rzeczy z których nie zdajemy sobie sprawy. To co mówimy ma moc sprawczą. Jeśli często powtarzasz nawet w żartach coś może stać się rzeczywistością. 

Kiedyś dawno temu mówiłam, że nie wiem co mam dalej ze sobą zrobić, że nie widzę celu ani drogi która powinnam iść. Niedługo potem straciłam wzrok, na szczęście wrócił prawie w całości. 

Mówiłam, ze chcę jeździć autem
z kierowcą i jeździłam.....MPK.


Myślałam, że chcę się nauczyć zarabiania w Internecie, że chce znaleźć fajny program partnerski, który pozwoli mi zrezygnować z etatu i pracować tylko przez Internet i znalazłam. 

Pomyślałam, że chcę spotkać ludzi, którzy umieją już to czego ja chcę się nauczyć i są tam gdzie ja chcę dojść i poznałam. Zrozumiałam jak ważne jest co myślimy i ważne działanie w odpowiedniej chwili, bez zastanawiania się i czekania na...nie wiadomo co. 

Rozwój osobisty jest ważny, aby rozwinąć jakikolwiek własny biznes, stąd dzisiejszy post. Wiec pamiętaj:  
Uważaj co myślisz i co mówisz bo może się spełnić. 
Nie kończ na myśleniu i marzeniach działaj

Wdrażaj wiedzę ze szkoleń a sukces jest bliżej niż Ci się wydaje.

Wybór jak zwykle należy do Ciebie.

Z pytaniami zapraszam na GG 8689124, reszta form kontaktu ze mną w zakładce kontakt :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz