niedziela, 21 kwietnia 2013

Akademia 7 minutowy trening live

Wczoraj 20 kwietnia byłam na Akademii 7 minutowego treningu w Warszawie.

To super móc się uczyć od najlepszych, wykonywać 90 % pracy przez Internet i jeszcze móc się z nimi spotkać na żywo. 

Bezcenne wskazówki i atmosfera... bez ściemy, szczere odpowiedzi na pytania konkretne, tak jak powinno być w zespole merytoryczne uwagi i wsparcie. 



Jestem wdzięczna tym ludziom, że stworzyli taki produkt i takie możliwości biznesowe dla każdego. Teraz każdy może zarabiać i dbać o zdrowie jednocześnie. 


W tym wszystkim otrzymujesz niesamowite wsparcie ekspertów z każdej dziedziny: sportowców, specjalistów e- biznesu, specjalistów od diet i rozwoju osobistego...super team.

Jacek Dudzic, który ten genialny biznes wprowadził do Polski. Super bo nie miałabym szans go znaleźć na rynku amerykańskim.

 


Branża, której nie rusza kryzys bo ludzie nadal, albo teraz jeszcze bardziej chcą dbać o zdrowie. My natomiast mamy szanse sprawić, żeby ludzie w zabieganym dniu znaleźli czas na zadbanie o zdrowie 20 minut co 2 dzień z efektem, który przerasta oczekiwania. Czuję wreszcie, że jestem we właściwym miejscu, z właściwymi ludźmi. Dbam o zdrowie i zarabiam.

Właściciele słuchający uwag praktyków, aby stworzyć doskonały biznes. Ambasadorowie odbierający comiesięczny dożywotni, bonus za wprowadzanie produktu na polski rynek.



Mnie zaprosił do tego biznesu Marcin, super że trafiłam na jego reklamę w Internecie. Dostałam to czego szukałam ostatnich kilka lat.
 

Jeśli chcesz poczuć o czym mówię i zobaczyć wszystko od środka. Kliknij w zakładkę zarabiaj ze mną, wypełnij ankietę, a skontaktuję się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.
Tego się nie da opisać to trzeba przeżyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz