niedziela, 7 kwietnia 2013

Jak walczyć ze swoim perfekcjonizmem?

Perfekcjonizm zabija powoli, bardzo szybko hamuje rozwój.  

Daj sobie prawo do bycia niedoskonałym, do popełniania błędów tylko wtedy masz szanse na rozwój. 

Dzisiaj dopadły mnie wątpliwości, że to co piszę ma małą wartość, że za mało wiem, ze nie jest doskonałe...bo nie jest. Uczę się, popełniam błędy,  czasem piszę nudno i się rozwlekam. 

Kilka lat tak sobie trwałam i ciągle się uczyłam, pewnie byłoby tak nadal gdybym nie usłyszała, że początki obecnie najlepszych marketerów były straszne, że pierwszy blog jest daleki od doskonałości. Jednak tylko działając i popełniając błędy masz szansę się uczyć. 

Przypomniałam sobie, że nikt nie jest doskonały i błędów nie robi tylko ten kto nic nie robi. 

Każdy ma coś do powiedzenia, coś czym może podzielić się z innymi
Ostatnie szkolenie na którym jestem pokazuje, że sa ludzie którzy chcą się uczyć wszystkiego od podstaw. Uwierzysz są ludzie, którzy chcą płacić za to że ktoś ich nauczyć pisać bloga? Przecież to takie naturalne... Ja pierwszego bloga pisałam z ciekawości, dawno temu, trochę to była taka moja terapia...działało rewelacyjnie , terapia zakończona, hasło do bloga zapomniane, poczta zbyt długo nie odwiedzana skasowana... i już go nie ma... ale pisać każdy może, każdy potrafi, a jednak są osoby które chcą się tego uczyć.

 Być może z naszej kultury wynika ta nasza podświadoma skromność i brak wiary w siebie, POTRZEBUJEMY SZKOLENIA NA KTÓRYM DOSTANIEMY INFORMACJE JAK PISAĆ DOKŁADNIE KROK PO KROKU, ŻEBY BYŁO DOBRZE NAPISANE?

Kilka lat temu zaczęłam pisać książkę, do tej pory nie skończyłam, ale pracuję nad tym. ma pomagać ludziom nie musi być doskonała. Mało tego doskonała nigdy nie będzie. Jeśli będę ją perfekcyjnie dopracowywać jeszcze przez wiele lat nie zostanie wydana. Przez wiele lat nie pomoże wielu ludziom, a mogłaby pomóc... Po to powstaje, żeby pomagać.

 Dorosły człowiek gubi odwagę dziecka do podejmowania prób i ryzyka przez to hamuje swój rozwój. Walcz ze swoim perfekcjonizmem to nie jest dobry doradca.
TAK WYGLĄDA STRONA INTERNETOWA  PERFEKCJONISTY - PUSTE MIEJSCE W SIECI

Jeśli potrzebujesz pomocy, żeby zacząć daj znać, pomogę, wystarczy napisać do mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz