poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Cel...

Najważniejszy jest cel w przeciwnym razie Twoja droga przypomina bieg na 100 metrów dla ludzi pozbawionych poczucia kierunku. Ja uwielbiam marzyć, wyobrażać  sobie jak będzie wyglądało moje życie za parę lat. Czuję to co będę czuła już mieszkając w swoim wymarzonym domu, w swoim wymarzonym miejscu. To daje siłę. 

To właśnie jest sekret realizacji marzeń wieczorem po męczącym dniu dążenia do celu przed snem wyobrazić sobie jak będziesz się czuć kiedy osiągniesz swój cel. nawet jeśli życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od marzeń, jest tylko zupełnie inne...nie przestawaj marzyć wtedy posiadasz niesamowitą moc kiedy realizujesz marzenia, kiedy podążasz drogą do celu bo nie sam szczyt się liczy, ale droga która do niego prowadzi i wszystko czego się na tej drodze uczysz. 

Jednym z moich celów jest praca w Internecie i bardzo mi się podoba ta droga. Jeśli chcesz możesz mi towarzyszyć, ale tylko wtedy jeśli Twoim marzeniem jest praca w domu przy komputerze i ciągłe doskonalenie, bo chyba nigdzie tak szybko wszystko się nie zmienia jak w Internecie.

Zapisz się na listę w prawym górnym rogu strony, a otrzymasz ode mnie w prezencie e- booka, który pozwoli Ci określić dokładnie Twoje cele i pozwoli zrealizować marzenia. jeśli chcesz dołączyć do mnie  
w mojej drodze wypełnij ankietę. Link otrzymasz na maila po zapisaniu się, po prawej stronie pod moim zdjeciem. Twój adres nikomu nie będzie udostępniony i w każdej chwili będziesz mógł zrezygnować z prezentów, które tam rozdaję :) Jeśli chcesz oczywiście. Wybór jak zwykle należy do Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz