piątek, 26 kwietnia 2013

Najważniejsza rzecz, która usłyszałam 20 kwietnia od Joela...

W poprzednim poście opisałam 3 sekretne czynniki niezbędne do osiągnięcia sukcesu. U mnie zawsze szwankowało działanie. Pasja jest, wiedzę pochłaniam to zawsze w działaniu są blokady. Bo ja się do tego nie nadaję, bo ja sobie z tym nie poradzę, bo to za trudne, bo to znów zajmie masę czasu i nie będzie efektów, albo jestem na urlopie i co będzie jak ucząc się przypadkiem zarobie, a przecież mi nie wolno... zawsze coś, to nie jest biznes dla mnie ja nie cierpię się malować...itd.

Nagle w Warszawie nowy biznes wystąpienie Joela i olśnienie....
Czy wiesz, że ludzie nadprzeciętnie ambitni popełniają często samobójstwa
Tacy ludzie mają często negatywny obraz siebie
Porównują się nie z tym co jest, ale z tym co by chcieli, żeby było... TO BŁĄD

Uświadom sobie, że ideał nie jest konkretem, nie jest osiągalny, cały czas idzie w górę. Musisz się PORÓWNYWAĆ Z TYM CO BYŁO KIEDYŚ.


Zadaj sobie pytanie: Co już Ci się udało? Kim byłam/ byłem kiedyś jako nastolatek, a kim jestem teraz? 
Jak sobie uświadomiłam ile już osiągnęłam i jak bardzo powinnam być z siebie dumna,a jak bardzo siebie krytykuje za odległość od ideału... to połowa stresu zniknęła. Nikt nie jest idealny.
Bądźcie wdzięczni za to co już macie.


Trzeba mieć świadomość, że zawsze będzie przepaść między Tobą a IDEAŁEM.
 Jak sobie to uświadomisz będziesz szedł do góry.

Muszę sobie wklepać gdzieś do podręcznej pamięci cytat  
"Nie jestem idealna, ale idealnie sobie z tym radzę"

Będziesz podejmować natychmiastowe działania,
kiedy będziesz dobrze myśleć o sobie.

Bądź wdzięczny za to skąd przyszedłeś.
Pomyśl, że każdy nadprzeciętnie ambitny przedsiębiorca cierpi na to co Ty.

Trzymaj się ludzi, którzy myślą tak jak Ty.
Trzymaj się ludzi, którzy odnieśli sukces.
Trzymaj się ludzi, którzy maja ambicje takie jak Ty.

 Tu możesz wypełnić ANKIETĘ, a ja zadzwonię i porozmawiamy o biznesie.
Zapisz się na newsletter w prawym górnym rogu strony. Podaj imię i maila, 
a otrzymasz prezent dzięki któremu ustalisz swoje cele.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz