poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Jak założyć skrzynkę pocztową: e - maila?



Znasz osoby, które nie potrafią założyć  Internetowej skrzynki pocztowej? 

Ja znam moją mamę na przykład. ostatnio jej pokazałam jak założyć, ale nadal nie potrafi gdyby miała to zrobić sama. Jakoś tak jest, że to co mój młodszy syn robi bez strachu, dorosłym ludziom, którzy nigdy tego nie robili przysparza stresu. Co zrobić, żeby było im łatwiej? Pokazać krok po kroku jak to zrobić. 

Dla takich osób jest ten post. Dla osób które potrzebują instrukcji krok po kroku jak założyć maila.

Pokażę Ci jak założyć pocztę na gmailu. 
Zaczynamy od wejścia na stronę : https://www.google.pl/
wybierz zakładkę GMAIL
Utwórz KONTO
Wpisz dane: imię i nazwisko. Adres e-mail (profesjonalny adres składa się z imienia i nazwiska lub nazwiska).


Jeśli masz popularne imię i nazwisko i nie ma możliwości założenia takiego adresu e - mail użyj skrótu.
Wymyśl hasło: Powinno zawierać litery małe i duże i cyfry, nie powinno być imieniem Twoim, ani Twojego psa. 

Musi być trudne do odgadnięcia dla osób postronnych, aby było bezpieczne. Najlepiej, abyś je pamiętał, ale nie zawsze jest to możliwe. Zapisz je gdzieś w notesie, ale lepiej nie na komputerze. Staraj się do każdego portalu, maila, banku mieć inne silne, hasło. 

Wpisz swoja datę urodzenia i resztę danych. Przepisz słowa z obrazka i zaakceptuj regulamin.
przejdź dalej...

Tu masz swój adres. Możesz zapisać się w prawym górnym rogu mojej strony podając adres, aby dostawać bezpośrednio na maila wiadomości ode mnie. W ten sposób będziesz mógł ćwiczyć codziennie korzystanie ze swojej poczty.

Możesz dodać swoje zdjęcie i przejść dalej
Oto Twoja nowa poczta:


Masz kilka wiadomości od Administratora poczty. 
Klikając na temat otworzysz wiadomość i będziesz ją mógł przeczytać. Jeśli zapisałeś się na moją listę prawdopodobnie otrzymałeś już wiadomość powitalną.
Jeśli masz jakiś problem zawsze możesz napisać do mnie bezpośrednio: Kliknij tu
Poniżej instrukcja obrazkowa, jak utworzyć nową wiadomość, następnie kliknij przycisk wyślij. 
Jeśli nie odpisałam na wiadomość maksymalnie przez 3 dni to z pewnością trzeba czynność powtórzyć, ponieważ zawsze odpowiadam na wszystkie maile.  Życzę miłego korzystania z poczty. Zostaw komentarz czy udało się założyć maila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz