środa, 17 kwietnia 2013

Działasz już? Czy jeszcze paraliżuje Cię strach?

Jak idzie rozwój Twojego e- biznesu? Działasz już?
Niektóre osoby zbyt długo zastanawiają się
i tracą bezcenny czas.  Też tak miałam. Ryzyko istnieje zawsze. Jeśli nie chcesz się potknąć lepiej nie wstawaj z łóżka, ale przecież nie o to chodzi w życiu?


Statki, które wypływają na morze są w wielkim niebezpieczeństwie, może je spotkać sztorm, góra lodowa. Myślisz, że powinny stać w porcie i być ciągle udoskonalane, żeby były niezniszczalne?

Ludzie kiedy przychodzą na świat też wiele ryzykują, wszystko może się zdarzyć, ale gdybyśmy unikali wszystkich zagrożeń musielibyśmy nie robić nic, a wtedy co warte byłoby takie życie?

Podejmując próby ryzykując wyborami i działaniem sprawiamy, że żyjemy, idziemy naprzód, rozwijamy się. Na tym polega życie. Podobnie w biznesie ryzyko trzeba podejmować bo w każdym działaniu jest ryzyko.

Dlaczego to piszę na blogu o e-biznesie? 
Dlatego, że strach, a może raczej obawy są tym co hamuje mnie najbardziej. Już wiem o tym, już z tym walczę już  pracuję, żeby to zmienić. Sporo czasu jednak zajęło mi zanim sobie uświadomiłam, że najbardziej mój rozwój hamuje strach. masz tak samo? 

Teraz dużo się uczę i piszę bloga, robię wiele innych rzeczy.
Niedawno zaczęłam więc popełniam całą masę błędów, ale błędów nie robi ten kto nic nie robi. 

Czasem mam ochotę zrobić tak jak człowiek na tym zdjęciu... ale wiem, ze on tak tylko na chwilę, ułamek sekundy (zdążyłam zrobić zdjęcie). Potem wygrał ze swoim lękiem, przezwyciężył go.
Pamiętaj, że odwaga to przezwyciężanie niemocy, która nas paraliżuje i działaj.

Jutro napiszę o moim odwlekaniu, zastanawianiu się i ostatnich wyborach. Sam ocenisz czy dobre. Do jutra.

2 komentarze:

  1. Witam, dzięki za dodawanie otuchy i duchowe wsparcie. To też jest bardzo ważne abyśmy się wspierali i tym samym "popychali" do działania. Działanie a nie czekanie aż "coś" się zdarzy jest najważniejsze. Ja też miałam fazę odwlekania , ale mam wspaniałe wsparcie liderów gdzie w każdej chwili najmniejszego zwątpienia "podnoszą" mnie i działam dalej. Właśnie w każdej działalności potrzebne jest to ramie liderskie które rozwiewa dopadające Cię zwątpienie .
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Fajnie, że dodaję otuchy i wspieram. Polecam się na przyszłość. Słuchałam jakiś czas temu genialnego audio booka o odwlekaniu...nawet nie zdawałam sobie sprawy, że odwlekam i czego się boję..od niego to wszystko się zaczęło.Liderzy są bardzo ważni, czasem nas prowadzą za rączkę, krok po kroku i na skróty. Pozdrawiam serdecznie imienniczkę i zapraszam ponownie.

      Usuń

Zostaw swój komentarz