środa, 10 kwietnia 2013

Czy warto bywać na portalach społecznościowych?

Bywasz na portalach społecznościowych? Po co tam zaglądasz? Szukasz znajomych? Rozmawiasz ze znajomymi? Oglądasz co wstawili na Facebooka? Jakie zdjęcia nowe pojawiły się na naszej klasie? Można usiąść i obudzić się po paru godzinach ze zdziwioną miną: Ile to pochłonęło czasu, szok,  bez sensu. 
Czy to znaczy, że w ogóle nie powinniśmy zaglądać na takie portale? Jak sądzisz?

Jeśli szukałeś kiedyś nowych klientów w realnym biznesie to wiesz że są dwie opcje. Możesz dzwonić po kolei na przykład  do firm, albo iść  tam gdzie bywają ludzie. Do firm, jeśli Twoimi klientami są właściciele firm, może na targi, tam też przychodzą ludzie. 

W Internecie takim miejscem spotkań ludzi są portale społecznościowe. Najbardziej znanymi portalami jest facebook i nasza klasa.

Co ma wspólnego e- biznes  z portalami społecznościowymi? Tam również są ludzie, niektórzy z nich mogą być zainteresowani Twoją ofertą

Jak ich znaleźć? Pisać do wszystkich i pytać? Oj nie, nikt tego nie lubi, ani przez telefon, ani w Internecie.

Dziś do mnie zadzwonił telemarketer oj biedny był, ja najbardziej cenię swój czas, a Panu 2 minuty zajęło przedstawienie się. Dostał 3 minuty, chyba miałam dobry dzień ;) ale ich nie wykorzystał, nie wiem po co dzwonił mówił coś o jakiejś promocyjnej ofercie...no i  nie trafił, nie  ten target. Dla mnie największą wartością jest mój czas, a on zabrał mi bezcenne 3 minuty. Zupełnie nie interesują mnie promocje, o wiele więcej wart jest dla mnie święty spokój. Próbował stosować różne techniki, niestety miał pecha bo ja je znam. 
On oczywiście nie zdobył klienta, ja straciłam 3 minuty.

Internet daje nam niesamowitą możliwość, możemy znaleźć ludzi zainteresowanych ofertą nie nagabując wszystkich. Dla mnie super. dlatego wolę Internet od telefonu
Człowiek pisze i czyta wiadomości w Internecie wtedy kiedy ma na to czas. Nie muszę mu przerywać gotowania obiadu, czytania dziecku bajki albo innych przyjemności...

 Takim sposobem jest założenie na Facebooku Fan Paga. Ludzie mogą tam nas znaleźć, trafiaja do nas tylko zainteresowani, z własnej nieprzymuszonej woli. Jak dla mnie bomba!

 A to mój raczkujący Fan Page. Dużo pracy jeszcze przede mną. Dobrze, że jutro tez jest dzień, dziś już idę zająć się moimi dziećmi. To jest właśnie fantastyczne w e- biznesie. 
Czas dla rodziny masz wtedy, kiedy chcesz go mieć.

Sporo jeszcze pracy do wykonania, ale ma to dobre strony. 
Będę mogła pokazać Ci krok po kroku jak to zrobiłam.

Zapraszam do zapisania się w okienku poniżej lub w prawym górnym rogu strony, abyś dostawał bezpośrednio na maila najważniejsze informacje. 
Wówczas masz pewność, że nic ważnego nie przegapisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz