poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Od czego zacząć?

Święta minęły jak zwykle bardzo szybko, zapewne spotkałeś się z bliskimi i odpocząłeś. Czas brać się do roboty. Zastanawiasz się od czego zacząć?

Odpowiedź jest prosta:  od siebie. Tak najpierw musisz  wiedzieć: Czego chcesz? Dlaczego tego chcesz?
Zapisz sobie odpowiedzi na te pytania i na kolejne
Co zmieni się w Twoim życiu, kiedy to osiągniesz?

Na przykład chcesz mieś e - biznes? Dlaczego?
Może masz dość etatu, a może  masz małe dziecko i chcesz pracować w domu? Każdy ma swoje indywidualne powody. Zastanów się jakie są Twoje.

Pomyśl: Jak będzie wyglądać Twoje życie kiedy będziesz mieć to o czym marzysz? i zachowaj ten obraz w pamięci, czasem jest bardzo potrzebny.
Gotowe?

Podejmij decyzję odpowiedzialną, że to zrobisz i zacznij działać.
Wypisz 3 rzeczy które zrobisz , aby zbliżyć się do swojego celu.
Uwierz mi najtrudniej jest zacząć i zrobić pierwszy mały krok.

Mogę się założyć, że wiesz jakie to powinny być rzeczy. Bo wiedzę zwykle mamy, gorzej z realizacją.
Na sukces składają się codzienne małe kroki przybliżające nas do celu.

 Możesz nie do końca wiedzie jak to zrobić, więc znajdź ludzi, którzy to zrobili i zapytaj ich, zapisz się na szkolenie, kup książkę i najważniejsze wdrażaj ta wiedzę.

Nie szukaj wymówek, szukaj rozwiązań.

 Czy droga do celu będzie łatwa? Nie...czeka Cie na niej wiele porażek.
Każda porażka jest po to żeby Cię czegoś nauczyć, wyciągnij z każdej wnioski i idź dalej.

Zobacz - ja piszę bloga, ale nadal za mało ludzi tu zagląda...porażka zgadza się?
Usiadłam pomyślałam, dlaczego tak jest i już wiem... na bloga trzeba ludzi zapraszać.
Troszkę to zaniedbałam. teraz wiem co poprawić, wiem jak więc codziennie malutkimi kroczkami będę zapraszać kolejne osoby.

Co zrobić, żeby ludzie wracali na moją stronę? Muszę im dać to czego potrzebują.
Jeśli sprzedajesz sprzęt biurowy napisz do właścicieli firm lub do nich zadzwoń przedstaw się i zapytaj czego potrzebują. Jeśli sprzedajesz ubranka dziecięce przygotuj wiosenną ofertę i zaproś na nią ludzi. Pokaż ja światu.

Byłoby mi łatwiej poznać potrzeby ludzi, gdyby wypełnili ankietę i napisali czego potrzebują.
Jeśli tego nie zrobię, będą troszkę po omacku.  pytanie tylko czy ludzie wiedzą czego potrzebują? Czy czasem trzeba im to uświadomić?

Najważniejsze jest, aby na twoje stronie ludzie znajdowali ważną treść, albo zabawną, albo to czego potrzebują, wówczas będą wracać. Zastosuj to o czym pisałam i daj znać o efektach. Zapisz się na listę adresową, a otrzymasz więcej bezpłatnej wiedzy bezpośrednio na maila.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz