środa, 1 maja 2013

Jak Facebook uczył mnie pokory?

"Gdzie będzie pycha, tam będzie i hańba,
a gdzie pokora, tam mądrość" Salomon

Od kilku dni robiłam reklamę na Facebooka, obejrzałam filmik z instrukcją i stwierdziłam "to łatwe, poradzę sobie". 

Po czym przez dwa tygodnie przygotowywałam i robiłam tą reklamę. Nie było łatwo, za mało umiem, nauka zajmuje sporo czasu, potem trzeba zastosować wiedzę w praktyce.  Najpierw okazało się że potrzebuję kilka rzeczy, których nie mam i trzeba je przygotować. 

Później sama reklama. Na filmiku ślicznie wyskakiwały złotówki, a u mnie ceny w dolarach i za nic nie mogłam zmienić. Potem mnie pytał FB czy to w celach biznesowych, czy nie, jeśli w celach biznesowych to mam podać nazwę i adres firmy...hmm na FB? Nie przesada? 
 Jeśli w celach nie biznesowych mogę wybrać drugą opcję i mi doliczą irlandzki Vat. 

Nawet jak masz bardzo dobrych nauczycieli, podczas praktycznego zastosowania wiedzy dużo rzeczy wychodzi w tzw. praniu i trzeba szybko znaleźć rozwiązanie.  Nie jest szybko, ani prosto, trzeba zainwestować trochę czasu i wykonać określoną pracę. na to trzeba się przygotować. Nie ma żadnego magicznego pstryk i kasa leci. E- biznes to tez praca, tylko tyle że przy komputerze w domu lub gdziekolwiek. 

Fajnie, że mogłam popytać ludzi z którymi współpracuję, którzy się na tym znają i mi pomagają. Bardzo ważni są tacy ludzie, a ja uczę się od najlepszych. W niedzielę mówiłam: "jak ja nie cierpię Facebooka" ;) Dziś rzeczywistość weryfikuje reklamę, a ja już się bawię zmieniając i poprawiając ją. 

Mam co poprawiać bo wystarczyło mi wytrwałości, żeby ja skończyć. A ja od wczoraj twierdzę, że Facebook uczy pokory.

Pierwsza reklama na Facebooku kosztowała mnie 25 zł, więc tani sposób na próbowanie, później już tak nie będzie tanio.
 Napisz do mnie jeśli chcesz wiedzieć jak zrobić taką reklamę, w takiej cenie.

Jak przygotować się do takiej reklamy?
Po 1 pomyśl do kogo ma być skierowana, określ grupę docelową.
Po 2 pomyśl co dasz ludziom za darmo za zapisanie się na listę, najlepiej własny materiał video, rozwiązujacy jakiś problem Twojej grupy docelowej.
Po 3 przygotuj stronę ściągającą tzw Squeeze Page. Ułóż tekst.
Po 4 przygotuj tytuł reklamy, opis krótki, grafikę przykuwającą uwagę.

Pomyśl nad swoim celem. Celem nie mogą być pieniądze, tylko to na co je wydasz..
Moim celem jest praca w Internecie. Chcę zarabiać na utrzymanie siebie i mojej rodziny w Internecie

Drugim równie ważnym celem jest pomaganie ludziom w tym samym. Pomaganie ludziom, aby już nigdy się nie bali, że stracą pracę i nie będą mieć pieniędzy
Ludzie najbardziej boją się dwóch rzeczy: utraty zdrowia i niepełnosprawności...oraz biedy i braku pieniędzy. 
Na biedę mam już sprawdzoną receptę, wystarczy z niej skorzystać
Nad receptą na zdrowie jeszcze pracuję.

Zapisz się na moja listę, a otrzymasz darmowy e- book mistrza Briana Tracy o wyznaczaniu celów. Od tego najlepiej zacząć.

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz