czwartek, 23 maja 2013

Dziś dostałam maila... Dwa pytania które mogą zmienić jakość Twojego życia.

 Czytasz maile, które otrzymujesz? Ja tylko te od osób, które są moim autorytetem, wiem że tam jest masa wiedzy w proporcjonalnych doskonałych dawkach. Dziś otworzyłam maila od Michała Wawrzyniaka, mądre rzeczy mówi, ceni swoja wiedzę. 

Bardzo lubiłam go kiedyś słuchać do momentu kiedy poczułam że nie chce żeby mną manipulował. Każda sprzedaż jest w pewnym sensie manipulacją, ale wolę dokonywać wolnych wyborów. Pewnego dnia poczułam się zmanipulowana i już więcej mu za szkolenie nie zapłaciłam. 

Bardziej przemawia do mnie wiedza Bartka Popiela bez manipulacji, a przynajmniej ja jej nie odczuwam. każdy wybiera co mu odpowiada. Ja wybieram ludzi naturalnych z ogromną wiedzą. Liczą się zadowoleni klienci, którzy wracają, a nie zmanipulowani zahipnotyzowani reklamą "wyznawcy". 

Reklama  dla mnie ma rzeczowo pokazać korzyści, niekoniecznie korzystać z NLP, to korzyści mają dać odczuć emocje. Nie sztucznie wywołane odczucia. Tak bo kupujemy jak się okazuje pod wpływem emocji, nawet jeśli nam się wydaje ze tak nie jest. Wracając do dwóch pytań Michała. 

Wieczorem zadajemy sobie pytanie czy za ten dzień byśmy sobie zapłacili, to już stosuję od dawna. Pomaga lepiej zaplanować następny dzień. 

Natomiast dzisiejszym odkryciem było pytanie poranne: Co możesz zrobić dziś, aby być najlepszą wersją siebie? No i oczywiście przemyślałam, że ja najbardziej lubię pisać a mam 2 nieskończone projekty do napisania w pdfie i potem do nagrania MP 3 (wersja audio przekonała mnie do siebie jakiś czas temu kiedy miałam problemy ze wzrokiem. Sporo  wolnego czasu było, ale nie miałam możliwości czytać...wiec słuchałam audiobooków. Z jednej strony szkoda ze była to saga zmierzch zamiast np "Potęgi podświadomości", albo "Bogaty albo biedny..." 

Z drugiej strony świetnie pokazało, że są ludzie którzy wolą czytać, albo sytuacje w których łatwiej jest czytać,a są takie, w których łatwiej jest słuchać, czy oglądać video. 

Dlatego pomyśl o tym co wartościowego mógłbyś stworzyć w formie e- booka, audio- booka lub filmu video i zacznij działać. Ja już się przekonałam ze najważniejsze jest stworzenie dobrego własnego produktu. Może to być poradnik jak kupić używane auto. Ja auto już kupiłam, ale przydałoby mi się info o konserwacji jak często zmieniać olej gdzie jak rozpoznać dobrego mechanika, jak wychować dobre lub mądre dziecko, jak nauczyć dziecko czytać, jak nauczyć dziecko się uczyć jak zrobić sweter na drutach, jak zdrowo gotować.... na czym się znasz najlepiej? 
CO WIESZ CZEGO NIE WIEDZA INNI? Stwórz swój produkt unikalny i stań się  dziś najlepszą wersją siebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz