wtorek, 14 maja 2013

Kupowanie auta nie jest takie proste.

Z kupowaniem auta podobnie jak z  biznesem. Jeśli na czymś się nie znasz zatrudniasz ludzi. Jak dobrze wybierzesz jest szybciej. Jak wybierzesz gorzej jest wolniej , ale i tak szybciej niż gdybyś sam próbował się nauczyć wszystkiego i zostać mechanikiem samochodowym.  
Zresztą nie można umieć wszystkiego, z HTML- em mogę Ci pomóc, ale z wszystkimi rzeczami związanymi z kupnem i rejestracja auta... masakra :) Pomyśleć, że miesiąc temu w autach rozróżniałam kolory, a teraz? O wiele więcej, Teraz przypomnieć sobie jak się jeździ, Jutro 2 raz muszę jechać zarejestrować autko bo dziś się nie udało, potem do mojej nieszczęsnej etatowej, pociesza mnie fakt ze to ostatnie 2 miesiące, później powinnam się rozdwoić bo mój syn ma 1 trening piłki nożnej, a ja jestem umówiona w innym miejscu. Zna ktoś sposób?
W jakimś międzyczasie obiad i zakupy. Tylko nie wiem w którym międzyczasie... pomyślę rano jak się człowiek wyśpi myśli lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz