poniedziałek, 13 maja 2013

Księgowa zapytała "Jak Ty to robisz?"

W ubiegłym tygodniu moja koleżanka z pracy i księgowa zapytała: "Jak Ty to robisz?".
Rozmawiałyśmy o tym, że szukam auta dla siebie. Ona spojrzała na mnie zdziwiona i powiedziała: "Ja nie mogę. Samotna matka, z dwójką dzieci, z naszą kiepską pensją, kupuje samochód za gotówkę. Jak TY to robisz?".
Odpowiedziałam "No jak to jak? Wymarzyłam sobie swój pierwszy samochód, ustaliłam plan działania, odłożyłam kasę i kupuję."

Faktycznie tak to wygląda mam pensję jak moje koleżanki, tyle że one mają zwykle męża zarabiającego więcej i jedno, a nie 2 dzieci i...czasem przed 1 muszą poczekać na wypłatę, żeby coś kupić, a ja co miesiąc coś odkładam, po to żeby spełnić kolejne marzenie. 

Dla mnie to norma, nic nadzwyczajnego. Jakiś czas temu wymarzyłam sobie własne mieszkanie poodkładałam i kupiłam. Potem miesięczne wakacje nad morzem, ja pracuję a kasa na koncie rośnie na tyle, żeby się do wakacji uzbierać. Z samochodem było podobnie. Nie jest to merc, ani nówka z salonu. To ma być moje 1 auto muszę sobie przypomnieć jak się jeździ i nie bać się, że coś zarysuję. W dzieciństwie marzyłam  o toyocie i dobrze mi się jeździło (jak jeszcze pamiętałam jak se to robi) autkami japońskimi.

Czasem sama się zastanawiam jak ja to robię, jak się dowiem opatentuję sposób ;)

Zaczęło się od tego, że nie miałam zdolności kredytowej. Więc jak bank nie chce pomóc to trzeba sobie radzić samemu. Poukładam ten sposób, nagram filmik i zapewne otrzymasz go w jednej z wiadomości po zapisaniu się na listę. 
Natomiast natychmiast po zapisaniu się w prawym górnym rogu. Podajesz imię i adres e- mail otrzymujesz ode mnie w prezencie darmowy e - book o wyznaczaniu celów. Przeczytaj go i wyznacz swoje cele, abyś wiedział dokąd zmierzasz. Jeśli potrzebne Ci są pieniądze do realizacji tych marzeń wypełnij ankietę, a ja zadzwonię i razem znajdziemy sposób, aby je znaleźć. 

Moim kolejnym materialnym marzeniem jest działka i dom nad morzem. Teraz wyznaczam realny termin realizacji :) Plan działania muszę ułożyć tak, aby nie czekać do emerytury. To ja biorę się natychmiast do pracy, żeby potem na spokojnie miejsce działki i projekt domu wybierać.  Jak wiesz moja pensja etatowa marna i na dom z działką nie starczy. Dlatego znalazłam dodatkowy sposób i już go wdrażam. Możesz do mnie dołączyć:
wypełnij ankietę, Poza tym jak chce mieszkać na odludziu to muszę mieć pracę taką, żeby nie trzeba było dojeżdżać, to bardzo tnie koszty.

Po drodze mam kilka marzeń niematerialnych, ale wiesz marzenia niematerialne są moją tajemnicą :) No dobra zdradzę jedno... skończyć i wydać książkę bo może pomóc wielu ludziom. Znajdę tylko czas. Systematycznie po troszku i za 2 - 3 miesiące powinna być gotowa.

Proponuję też natychmiast działać i zapisać się na listę po prawej stronie. 
W każdej chwili będziesz mógł się wypisać, chociaż szczerze wątpię, że będziesz chciał. Nikt jeszcze z niej się nie wypisał, więc chyba fajne rzeczy tam rozdaję :) 

A tu moje pierwsze autko do nauki jazdy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz