niedziela, 19 maja 2013

Sądzisz, że nie potrafisz?

"Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację." Henry Ford

Sadzisz, że nie potrafisz skutecznie działać w Internecie

Rozumiem Cię doskonale. Też tak sądziłam. Znalazłam wyjście z tej sytuacji. Jeśli czegoś nie potrafię najlepiej się tego nauczyć.  Pytanie brzmi: Jak? 

Można z książek.... wiele przeczytałam, uznałam za mądre odłożyłam na półkę i poszłam gotować obiad i piec ciasto. 

Moje życie zmieniło się kiedy odkryłam, że najłatwiej i najszybciej i najskuteczniej uczę się od ludzi. Potrzebuję mentora -  człowieka który już przeszedł tą drogę, którą mam przed sobą.  

Przewodnika, który zna te tereny w które się właśnie wybieram. Kiedy jedziemy do odległego kraju szukamy przewodnika, aby się nie zgubić. kiedy zaczynamy działać w Internecie szukamy osoby, która już to przeszła i ma efekty Prawda?

Mój syn wczoraj był na drugim treningu piłki nożnej, ja w tym samym czasie siedziałam obok boiska i uczestniczyłam w szkoleniu internetowym. Patrzyłam jak mój syn uczy się od doskonałego trenera i słuchałam doskonałego marketera internetowego. 
Tak łączę przyjemne z pożytecznym :)

Od czego trzeba zacząć? Od pierwszego kroku. Moim pierwszym krokiem było skorzystanie z oferty reklamowej podobnej do tej poniżej. Gdzie Ty możesz zacząć?
Możesz zacząć tu

Nauczona doświadczeniem wiem że łatwiej mi do Ciebie pisać niż zadzwonić. 
Pisać mogę o dowolnej porze, a dzwonić w nocy nie będę.  Osoby, które wypełniły ankietę i czekają na mój telefon proszę o jeszcze chwilkę cierpliwości. 

PS. Nie minęły jeszcze 3 miesiące, a ja już dużo potrafię i nadal się uczę.   
Wczoraj pomyślałam, że to niemożliwe że tak krótko, a ja zdobyłam tyle wiedzy i umiejętności. Jak widać niemożliwe znowu nie istnieje :) Miłego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz