piątek, 24 maja 2013

Jedna sekunda może zmienić całe Twoje życie.

Mój ukochany syn podesłał mi film...mam bardzo mądre dziecko...:)

Zastanawiałeś się czasem ile zależy od decyzji podjętej w odpowiedniej sekundzie? 

Są decyzje od których zależy całe nasze życie osobiste i zawodowe. Decyzje, które podejmujemy w czasie jednej sekundy i zaczynamy działać lub rezygnujemy. 
Z reguły lepiej żałować że coś się zrobiło, niż że się czegoś nie zrobiło. 

Ja częściej żałuję tego czego nie zrobiłam, niż tego co zrobiłam a Ty? Zapraszam na krótki film, który...
Mój syn dziś powiedział:
"Mamo obejrzyj to, to może zmienić całe Twoje życie"
Oj on dobrze mnie zna :)
Czekam na Twój komentarz :)
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Zapraszam do zapisu na listę po prawej stronie, aby otrzymywać informacje bezpośrednio na maila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw swój komentarz